tirsdag den 15. maj 2012

20.000 sidevisninger

Hello!
 Jeg kan lige fortælle jer, at bloggen i går nåede mere end 20.000 sidevisninger. Det er ret mange, set i forhold til at jeg kun har 4 "faste læsere" haha :o) Men tak til jer der læser med anyway!


Efter dagens morgentræningen lavede jeg en lille hyggelig gang brunch til min mand og jeg :-)




...

 I Brødregade Randers, er i dag åbnet en ny Pieces butik med en masse gode tilbud. 
Da jeg gik forbi i går aftes, var der dog en slags vip-åbning, så jeg fik lige en lyseblå skjorte, en sort top og en lille fingerring med hjem. De ses på billederne nedenfor.
Måske jeg lige skal et smut forbi igen senere i dag :-)

Resten af dagen skal gå med en masse småting og i aften skal jeg hygge med nogle dejlige piger :-) 

Hold jer lækre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar