onsdag den 9. maj 2012

Kærestedag

Hele dagen i dag har jeg tilbragt sammen med min dejlige kæreste!
Vi startede dagen i fitness som sædvanlig og tog derefter ud på en køretur. Vi trillede først en tur til Vejle, hvor jeg fik mig to nye borde med hjem, som jeg glæder mig til at gøre i stand og give en ny gang maling. 
Efterfølgende kørte vi til Aarhus, hvor vi tog på café Ziggi. Derefter havde han et lille møde, og ventetiden fordrev jeg med lidt shopping :o)Viser jer hvad jeg har købt i morgen.

Nu står den på Desperate Housewives og en kæmpe snollerpose, wihuu! En dag og aften lige efter min smag!

Håber også at Jeres dag har været god!




Vitamin Well Care med rød Grapefrugt efter træning holder 100 :P

Og så til det mindre sunde .. Belgisk vaffel med vanilieis, chokolade og bær :-)) Mmmhhh ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar