fredag den 25. maj 2012

Det der fredag - det er lige mig

Mit program i dag har stået på morgentræning efterfulgt af en masse ærinder i Aarhus med min kæreste. Da vi kom hjem var der lidt tid til at nyde solen i haven og en hyggelig cafétur :o) 
...
I nat skal jeg jobbe den på disko og tidligt i morgen går turen til Herning, hvor vores skønne Frugthus stiller en bod op til sæsonens første event, nemlig "Herning Rocker" - Det glæder jeg mig til!

Aftensmad på café Blicher. Som sædvanlig en seasalat og hyldeblomst saft til mig. Yummy! :-)

Hygge i haven med min mand :-)
Shorts og solbriller, så kan den danske sommer
 bare komme an fra nu af og til september, jeg er klar :P 

Her kan I se, hvor vi er at finde denne sommer når musikken spiller, solen skinner og humøret er højt :-) 
Vi tilbyder frisk frugt og lækre smoothies m./uden vodka. Kig forbi!
Et sikkert festival hit i sommervarmen!

 God pinse people!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar