tirsdag den 22. maj 2012

Vaffelis

I går havde jeg fri, så der blev dagen bl.a. brugt på at teste Plænens nye ishus. Det blev gjort i selskab med min kære bror - Hvis den skal bedømmes, gives der topkarakter herfra ;o) Mums et lækkert udvalg af varianter :-)

I forbindelse med et paradise hotel-event på mit arbejde på lørdag, modtog vi i dag en kæmpe kasse fuld af got2be hårprodukter der skal deles ud i goodiebags til de heldige gæster :-) Jeg var også lidt heldig, fik nemlig lov at snuppe en dry shampoo samt en shine hairspray med hjem, der også lige skal testes i løbet af ugen. Jeg har ingen tidligere erfaring med tør shampoo, men forbinder det lidt med ældre damer - så er lidt spændt på at se om det er noget der du'er for mig :-P 


Håber også at I nyder det gode vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar