fredag den 11. maj 2012

Lidt nyt






 Et lille kig på hvad min gardarobe er blevet opdateret med i den seneste uge :-)







3/4 blazer fra Vero Moda (med sølv glimmer, der desværre ikke kommer så godt til udtryk på billedet)


Lys sommerkjole fra VILA med dyb ryg.
Højtaljet nederdel fra Monki med høj slis (den kommer vist egentlig heller ikke skide godt til udtryk på dette billedet)


Lædertaske fra Pieces.

"Lady Luck" nailpolish fra H&M.

Studded earrings :-)


I morges kom min mor forbi med en lækker omgang morgenmad. Jeg fik hende lokket til at farve mit (umulige) hår og derefter havde vi en masse forberedelser til søndagens konfirmation der skulle styr på .. 
Jeg har jo haft fri i dag, men skal på arbejde i nat - så jeg lader lige op på sofaen med en god gang koldskål med jordbær inden festen går igang :o)


Håber at se en masse lækre mennesker på byens bedste disko til aftenens White Party! WUHUU 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar