lørdag den 19. maj 2012

19. maj 2012

Efter en hyggelig aften med tøserne i går, var vi i dag så veloplagte og morgenfriske at vi tog en løbetur i skoven under grønne blade og fuglekvidder. - Det er helt rart at kunne løbe ude igen. Efter en laaang periode på løbebåndet i fitnesscenteret med kedeligt indeklima, sætter jeg pludselig ekstra stor pris på at løbe i naturen igen :-)


Efter vores løbetur fik vi en lækker frokost på Café Kræs. Jeg fik denne rugbrøds sandwich med røget laks .. Den lå godt i mavsen :o)

 . . . 

I eftermiddags havde jeg lokket min far til at hjælpe med at sætte de sidste småting op i lejligheden. Deriblandt dette flotte wall sticker, som han forærede mig i julegave sidste år :-)
Jeg har længe luret på den i decorate og en og 1/1 del butikken - og nu er den endelig kommet op at hænge i vores entré :-) Jubii
Så skulle der gerne være styr på kalenderen fra nu af :-) Skal lige hilse at sige at man virkelig skal væbne sig med tålmodighed og et skarpt øje når man går i gang med sådan et projekt. .
Nu vil jeg hoppe under dynen og hvile lidt ud til nattens arbejde, hvis ellers jeg kan få ro for fodbolddrengene, der hepper på de blå inde i stuen ;)

I morgen står den på en lang og udfordrende dag, som jeg glæder mig rigtig meget til! 

Nyd jeres lørdag aften :P

2 kommentarer:

  1. Ååh, den kalender er så fed! Jeg har også selv savlet over den flere gange nede i Decorate, men nu går jeg i gang med at lave min egen ved at male en mdf-plade med tavlekridt :-)

    Fin blog forresten!

    SvarSlet
  2. Ja den er virkelig fin, er også blevet super glad for den efter den langt om længe er kommet op :)
    Tusind tak! :)) God fornøjelse med gør-det-selv projektet :)

    SvarSlet