torsdag den 10. maj 2012

Rainy day

Hej på bloggen!

Jeg er netop kommet hjem fra arbejde, hvor vi har brugt det meste af dagen på at gøre 1. salen på vores kære disko klar til weekendens store WHITE PARTY! :o) 
Jeg er sikker på at det bliver et brag af en fest! Jeg skal selv stå i baren fredag nat - så jeg må lige en tur i gemmeren og se hvad jeg kan finde af hvidt tøj :-) 

...

Om et øjeblik vil jeg begive mig ud i det kolde regnvejr igen, jeg skal nemlig tilbringe eftermiddagen i selskab med en dejlig veninde :-) I aften står den på madlavning med min storebror.

...

Derudover har jeg en masse ting jeg skal have styr på til på søndag, hvor min lillesøster skal konfirmeres. Har endnu heller ikke fundet ud af hvad jeg skal have på .. Men mon ikke jeg finder ud af det?

Vi ses senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar