lørdag den 14. januar 2012

Ping Pong Show i Bangkok


Bangkok - 06.01.2012
I Bangkok tjekkede vi ind på Hotel Naray, hvor Marks mor Inge og hendes kæreste Erling i forvejen var. De lå desværre begge to syge, så det blev ikke til så meget samvær med dem udover morgenmad på hotellet :-( Så vi måtte ud at explore på egen hånd.

Vores første Tuk-Tuk tur, på vej mod shopping centre :-))))

Den travle trafik foran MBK center, hvor vi tilbragte en del timer :-)

Foran Siam Square (shopping center)

Det gik hurtigt op for mig at der er alt for lidt plads i sådan en rygsæk som jeg trasker rundt med, hvis bare jeg skal have nogen af alle de fine sko med hjem ..

Jeg forkælede min kæreste med dette fine par converse sko til samlingen :-)

Om aftenen begav vi os hen på det berygtede Patpong Road, hvor der så sandelig var liv i gaden!
Blandt diverse kopivarer og gadekøkkener var der en lang gade med letpåklædte dansepiger og musikken pumpede ud fra de små barer. Mens vi gik op og ned af gaden blev vi spurgt mindst halvtreds gange om vi ville ind at se "Ping-pong-show".
Til sidst sagde vi okay for at få et hurtigt grin. Vi blev ført op af en mørk trappe og ind i et lille lokale med en scene på midten og folk omkring der sad og tyllede øl og gloede dumt. Vi havde knapt sat os ned før vi fik selskab af en total tyk 40+ trunte og hendes 10 kilo tungere danseveninde, iført en alt for lille bh og en endnu mindre trusse, der forsvandt ind under bildækket når hun satte sig ned. (Det mindes jeg ikke vi bad om .. ) -Straks gik showet i gang og en midaldrende, splitternøgen, halv-kvabset thailandsk kvinde trådte op i ramtelyset og lagde sig på ryggen og indførte pusterør med pilespidser i tissetrolden - sigtede - og affyrede skud efter nogle farverige balloner der hang i loftet. Den første missede og var tæt på at ramme over mod os (fuc*ing distusting) - de næste to balloner baldrede and show was over .. Fuck hvor var det bizart, jeg var helt i chok! Bagefter kom kromutter løbende over og ville have penge, ikke kun for de to drinks vi havde bestilt, men også dem de to fede damer havde drukket. Og sjovt nok var priserne på sveske 1 og 2's drinks pænt dyre, så vi nægtede at betale og endte med at blive smidt ud - men grinte da trods alt hele vejen hjem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar