søndag den 29. januar 2012

Gili Trawangang

I dag d. 29.01.2012 tog vi efter en uges ophold på Gili Trawangan med en båd tilbage til Bali. Her tager vi en enkelt overnatning og i morgen tidligt tager vi til lufthavnen og flyver til Labuan Bajo, hvor vi skal til for at komme videre til Komodo, som bl.a. er kendt for deres vilde komodo-veraner.

Gårsdagens frokost: Frisk Ceasar salad :-)

En mæt og tilfreds Hr. Bech :o)

Om aftenen tog vi ud at spise på en italiensk reataurant, for at fejre at vi nu har været afsted i 1 mdr.  -Kanon gode pizzaer :-)

Mig foran vores hotel :-)

Den sidste morgenmad på Gili i morges.

Mark & pruh-hest :-)

Den meget mærkværdige forskel på vores mad ombord på båden til Bali. (Det var heldigvis ikke mit brød der var grønt, hæhæ) :P

Bye bye Lombok ..

Det var ikke kun brødet der så ud til at være muggent ombord på den båd .. Eeeew

Ankomst til Bali: Avocado Shrimp Salad with garlic bread :-)

- Og så røg Mark en tur i frisørstolen igen. Denne gang var det næsten hele hårpagten der måtte lade livet :-P