lørdag den 14. januar 2012

PADI Scuba Diver bestået!


Stort tillykke med fødselsdagen til min bror Alexander! :-) Hip Hurra
04.01.2012.



D. 4. januar sang vi fødselsdagssang og fejrede min storebror Alexanders fødselsdag nede på stranden :o) Han må have været sød, for solen skinnede i hvert fald meget skarpt på Maldiverne!

Senere på eftermiddagen havde jeg mit 2. dyk fra båden (også på 12 meters dybde) og kunne derefter stolt vise mit nyerhvervede PADI Scuba Diver diplom frem til fotografen :-))


Om aftenen var der beach dinner, med hyggelig bordopdækning og stor buffet på stranden :-)





Efter spisning var der "Divers-Night" i cafeen, hvor de forskellige instruktører fortalte en masse og efterfølgende blev der vist video fra nogle af de dyk de havde haft på Maldiverne. (Yderst til højre står Caroline, som var min instruktør og længst til venstre står hendes danske kæreste Jacob, som Mark dykkede mest med)

Mark ydmygede mig totalt i en omgang pool inden sengetid :-(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar