lørdag den 14. januar 2012

Lokalt fodboldopgør på Maldiverne



I dag, 03.01.2012 havde jeg mit trejde dyk i lagoonen, hvor jeg igen lavede forskellige øvelser og bagefter så jeg en sidste video og lavede noget teori. Kl. 15 om eftermiddagen var jeg så klar til mit første "rigtige" dyk ud fra en båd. Mark var også med på båden men dykkede dybere end de 12 meter jeg var på.



Mark er flyvende!!!


Almost ready for descent ;o)

En lille sød krabbe jeg fandt på stranden :-)

A beautiful view :-)

Et skeptisk blik op på bådmanden, da det ikke var gået op for mig at det var mit eget kamera han tog billeder med for at være venlig :-) hæhæ. Dykket gik nogenlunde, dog havde jeg fået for lidt vægt med, så jeg havde lige problmer med at ligge rigtigt i vandet. Jeg så bl.a. en Feathertail Stingray og selvfølgelig "et hav" af andre smukke fisk og planter.

Mark med sit udstyr efter dykket.

Det klare vand i baggrunden en den lagoon, hvor jeg havde min tre første dyk.

Senere på eftermiddagen deltog Mark i et brag af et lokalopgør. Han må siges at være ret overlegen med en scoring af vinderholdets 3 ud af 4 mål :D (Det skyldes selvfølgelig også den enorme opbakning fra sidelinien)



Stemningsbillede efter kampen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar