lørdag den 14. januar 2012

Bandos Resort, Maldives




30.12.2011
Næste dag bestilte vi en endagsudflugt med båd fra Male til et andet resort på en ø der hed Bandos. Som billedet illustrerer var vejret fantastisk :-)

På Bandos Island Resort var der stadig pyntet op til jul. Sol, palmer og julekugler er sgu egentlig en meget hyggelig kombination :-)

Udsigten fra den restaurant, hvor vi spiste frokost.


Bandos beach bungalows, til en pris á 35.000 DKK. pr. overnatning pga. højsæsonen. Awwwch! 

Julepynt i receptionen.

På vores gåtur i vandkanten for at finde det bedste liggested, kommer der pludselig en haj svømmende få meter fra vores fødder. Godt nok var den ikke så stor, men jeg må indrømme at tøsetøsen for en kort stund kom op i mig og min begejstring for at skulle ud at dykke senere, lige dalede lidt. Det skal siges at hajer nok må anses for at være min største skræk, så når jeg skal ud at dykke, bliver der nogle grænser der skal krydses og jeg må se min frygt i øjnene. (Den lynhurtige fotograf jeg er, nåede selvfølgelig at snuppe et billede som bevis)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar