lørdag den 14. januar 2012

Start på dykkercertifikat

Den 2. januar 2012 startede jeg med at tage mit dykkercertifikat, som jeg havde fået af Mark, da jeg blev student i sommers. 
Efter morgenmaden mødtes jeg med min dykkerinstruktør Carolin fra Tyskland på dykkerskolen, hvor jeg først så en introduktionsvideo og derefter læste i min teoribog. Derefter gik turen ud til lagoonen, hvor jeg for første gang skulle prøve at trække vejret under vand og derefter lave nogle forskellige øvelser under vand. Bagefter gik vi tilbage og jeg så endnu en video og gik ned og lavede dertilhørende teoriopgaver på stranden og så var vi klar til at gå i vandet igen. Det var virkelig sjovt at prøve og meget anderledes end hvad jeg havde forestillet mig. - Udstyret var vildt tungt på land, men vægtløsheden så snart man kom under vand var helt ubeskrivelig :-) 

Senere på eftermiddagen spillede vi beachvolley med to søde par fra Sverige, hvor vores hold selvfølgelig rendte med sejren ;-)



Lige et par billeder af den fine solnedgang over Helengeli Resort :-)

Solnedgang


Ingen kommentarer:

Send en kommentar