onsdag den 6. februar 2013

06.02.13


 Jeg har haft fri i dag og bemærket at blomsterne på mit bord springer ud og bliver endnu smukkere end de er i forvejen :-) Det gør mig helt i forårshumør. Vejret i dag har været en smule mildere en de forrige dage, men jeg tror ikke at vi skal glæde os for hurtigt - det danske forår lader garanteret vente længe på sig endnu. 
.. 
Efter jeg var ude at spise frokost med min mor og søster i dag, kom fornemmelsen af sygdom pludselig snigende ind på mig. Jeg nyser, snotter og er lidt ør i hovedet, og kombineret med mine ømme stænger efter bentræning i morges kalder min seng gevaldigt.. Men først skal jeg til personalemøde på disko om en times tid. 

Enjoy your evening!  





Billeder af mig og hundene i dag. 
De var vist lige så trætte som mig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar