torsdag den 14. februar 2013

Ski i Val Thorens


Heeeej med jer!
 Efter en 15 timers lang kør-selv tur herned, var jeg for træt til at opdatere jer i går, så jeg smider lige et par stemningsbilleder op fra de sidste to dage :-)

Vi ankom hertil onsdag formiddag til lækkert solskinsvejr, som vi kunne nyde fra vores lille terasse med udsigt over pisterne :-) 


Vi er for første gang indlogeret på Carlberg Afterski Hotel, som egentlig er ganske hyggeligt :-)





På hotellets restaurant er der en lækker morgenmads buffet og til aften serveres der en delikat 3-retters menu, som er til stor fornøjelse, så man ikke skal tænke på at lave mad, når man kommer træt hjem fra pisterne eller afterski ;-) 

Da vi i dag hen på eftermiddagen blev godt trætte i fusserne, kørte vi til afterski stedet La Foile Douce, som også hurtigt blev en vane sidst vi var her. Det er simpelthen en stemning der skal opleves! 



Hytten ligger midt på et bjerg med en terasse, hvorfra forskellige dj's spiller det fedeste housemusik med live-musik og saxofon indover, mens folk går helt amok nede foran :D 
Det er mega anbefalelsesværdigt, hvis man endnu ikke har oplevet stemningen :-)



.. og en lille valentins-nysser, efter en lang og god dag <3

4 kommentarer:

  1. Hej Emilie. Dine solbriller er alt for cool! :-) Hvad hedder modellen på dem? Synes jeg kan ane at det er et par Ray Ban. Super inspirerende blog - keep up the good work!

    SvarSlet
  2. Hej med dig :-)
    Mange tak skal du have! Jeg kender desværre ikke navnet på modellen :-(

    SvarSlet
  3. Okay, det var ærgerligt! :-( Hvor har du købt dem henne? :-)

    SvarSlet
  4. jeg mener at jeg købte dem på Bali til noget nær 8 danske kroner :-) Så nej det er bestemt ikke ægte Ray Ban og måske ikke engang en model de har lavet :o)

    SvarSlet