torsdag den 21. februar 2013

Jeg er "begavet"

.. eller dvs. i tirsdags på min fødselsdag blev jeg det i hvert fald i mere end én forstand :0)
Jeg blev simpelthen overdynget og forkælet med en masse lækre gaver fra nogle af de mennesker jeg holder af aller mest af. Endnu engang tak, tak og atter tak! <3 

I får lige et smugkig på nogle af alle de gode sager der landede i min favn ..

Føntørre fra OBH Nordica - Halskæde fra Modström - Fint sengetøj fra Mette Ditmer - Royal Copenhagen termokrus - Kansas jakke fra Modström - Mulberry pung - Guld øreringe fra Pernille Corydon - Nye forsyninger til makeup-pungen samt matas gavekort - Fin strik fra Mads Nørgaard.

 Fine røde tulipaner fra min veninde Trine og en sød gul buket fra min Mor, smukke hvide roser fra min kæreste og lækre Frellsen Mandel fristelser fra min søde veninde Maja :-) 

2 kommentarer:

  1. Hej Emilie :-) Tillykke med fødselsdagen forleden!
    Jeg skrev for omkring en uge siden, om du ville lave et indlæg med bikinier - har du stadig det i tankerne?
    Hilsen en fast læser.

    SvarSlet
  2. Hej og tusind tak skal du have :-)
    Jeg har bestemt ikke glemt dig, jeg har bare haft travlt med opstart på nyt arbejde og andre ting, så derfor jeg jeg ikke lige nået det :-) Men stay tuned, det kommer op snart :) Vh. Emilie

    SvarSlet