fredag den 8. februar 2013

Cute Couples #2

 I mit Valentins-optakts-indlæg nummer 2 skal vi selvfølgelig også hilse på mine ultimative favoritter: 
David & Victoria Beckham  
For de af jer der ikke kender mig privat, kan jeg afsløre at jeg har haft et på-kanten-til-sindsygt-crush på David Beckham siden jeg var omkring 12 år gammel, et par år efter perioden hvor jeg var rimelig hook på Spice Girls og rottehaler.. Men anyway, så er jeg i hvert fald kæmpe fan af de to smukke mennesker og deres vidunderlige børneflok. 
Altid er de lækkert klædt på og så er begge parter bare hver i sær en kæmpe inspiration. Top sejt par!









Jep! han er den ultimative hunk.

P.s. Mark deler heldigvis samme mening som mig i forhold til denne flotte fyr, så jeg kan godt tillade mig at savle lidt en gang i mellem ;o) hæhæ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar