tirsdag den 26. februar 2013

26.02.13

Godaften på bloggen :-) 
Beklager først og fremmest mit sene indlæg, som skyldes at jeg  først lige kommet ind af døren her kl. 21 og så direkte i et langt, varmt og tiltrængt bad :) Jeg har været til status nede på lageret i Tyskland hele dagen, så om lidt kryber jeg bare ind under dynen for at putte - har jo trods alt været oppe og igang siden kl. 04.45 i morges ..

Jeg må i øvrigt ærligt erkende at jeg krummede tæer på mine egne vegne da jeg fik genopfrisket lidt tysk sammen med noget af det tyske lagerpersonale i dag. De må ha' grint indenvendig når jeg vågede mig ud i udtryk som "Ja genau" og "das ist ganz gut" som svar til samtlige spørgsmål, jeg ikke lige kunne overskue grammatikken på. Haha :0) 
Det er desværre ikke så meget ud over tal og farver der på tysk har hængt ved min hukommelse siden folkeskolen - så det er vist meget godt at få udvidet min sproglige horisont lidt igen.



- Jeg ved desuden også godt at jeg er bagud med både outfit-posts og mine seneste køb, som jeg arbejder ihærdigt på at få tid til at vise jer :) Har bare så mange halvfærdige indlæg liggende som jeg lige skal have taget mig sammen til at få skudt ud :)

En anden meget vigtig ting at huske i dag er, at ønske min bedste veninde Benedikte et kæmpe stort og kærligt tillykke med fødselsdagen! Jeg glæder mig til at fejre hende ordentligt på søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar