lørdag den 2. februar 2013

Copenhagen Fashion Week

Tidlig fredag morgen gik turen til modeugen i København med Hardcasa. (hardcasa.dk)
Vi brugte det meste af dagen i Gallery Fashion Fair i Forum og fortsatte dernæst videre mod den næste. 

Der var vildt mange lækre ting, jeg allerede nu har planlagt skal have en plads i min gardarobe 2013.

Til aften hentede vi favorit-fødevarer fra SticksNSushi :o)
Senere joinede en række sælgere fra Selected og Superdry samt mine to veninder Trine & Julie selskabet.

Vi fortsatte i byen og endte på Simon's, hvor vi drak, dansede og skabte os til den lyse morgen :o)

Da vi i dag vågnede op omkring middag, mere eller mindre rundt på gulvet, besluttede vi at droppe den sidste messe vi skulle have besøgt og i stedet tog drengene og jeg ind og fik en lækker bruch-buffet på Mother i Kødbyen. En delikat italiensk restaurant, der udover en forrygende brunch også servere de bedste pizzas jeg længe har smagt! 

Efter et lynvisit forbi Fisketorvet for at lure, gik turen hjem igen til det mørke Jylland. I aften skal jeg jobbe den bag baren på Daisy Randers til vores Flintstone-tema-fest :o)Det kan være vi ses?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar