lørdag den 23. februar 2013

23.02.13

 I aftes var jeg inviteret ud at spise med mit arbejde på Café Mathisen, som er en del af Hotel Randers. 
Det var mit første besøg på netop denne restaurant og jeg var meget imponeret over den fantastiske mad og de super flotte anretninger. Vi havde en hyggelig aften og fik en formidabel 5-retters menu. (jeg nåede desværre ikke at få et billede af den aller første ret inden den var gledet ned, og den var ellers den flotteste, øv) hæhæ ..





Om lidt skal jeg en tur ned at træne med min veninde Camilla og derefter skal jeg fejre min skønne veninde Sarahs fødselsdag inden det i aften går løs til et brag af en damefrokost på Daisy med hundrede dejlige damer. Jeg skal da i øvrigt også lige have fundet mig noget kluns at have på ..  såååe so long :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar