mandag den 4. februar 2013

Sofa-shopping

Min dag i går var virkelig en sløv-søndag - min krop og mit hoved var helt smadret og udmattet og de eneste gange jeg rejste mig fra sofa og dyner, var på turene mod køleskabet ..

Men alligevel kom der noget godt ud af dagen, da jeg stødte på alle disse lækkerier på www.topshop.com. Bestilte det hele hjem med det samme og er allerede mega ivrig efter det skal lande i min postkasse. Viser jer selvfølgelig det hele i action, så snart jeg modtager pakken! :-) Hurra for sofa-shopping - den hidtil mest geniale opfindelse til trætte dage og dovne, shoppeafhængige kroppe.
   
Jeg købte disse to LA & No.86 t-shirts. 

Denne her smukke frynse-sag af en jakke er jeg aller mest spændt på at modtage.
Waow siger jeg bare! 

Disse flotte leopard sneakers røg også med i kurven.
.. og dette smukke Arrow and Bangle bracelet.


Alle items kan du finde lige her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar