tirsdag den 19. februar 2013

Birthday Girl

 Godaften på bloggen. 
Nu er min fødselsdag og min første dag som 21-årig ved at være forbi, så jeg vil lige hurtigt drøne forbi herinde og få sagt hej eller godnat. Jeg har lige læst eller genlæst alle de søde hilsner jeg har fået over facebook og på telefonen og bliver helt overvældet over alle de dejlige mennesker jeg kender. Det varmer indeni. Så endnu engang, af hjertet tak for alle hilsner og opkald! <3

Dagen startede med morgenmad på sengen som bl.a. indebar (lidt sunde)hjemmelavede mini-pandekager med banan og dertil skyr med müsli og frugt. Namme-nam .. Det handler jo om at starte dagen godt! :0)

Her er en af de mange fine pakker jeg fik :-)
I morgen kan jeg vise jer nogle af de flotte gaver jeg har fået, hvis I har lyst til at se dem.


Da jeg kom hjem fra træning, mødte jeg synet af denne smukke buket af 21 hvide roser samt et sødt kort fra min kære mand <3 

I løbet af dagen kom min søster og hyggede og hjalp med at bage boller og kager til mine gæster om aftenen. Vi bagte de lækreste brownie-kager med friske bær jeg længe har smagt - opskriften bliver jeg vist nødt til at dele med jer på et tidspunkt! ;-)

Så alt i alt har jeg haft en helt forrygende dag og en hyggelig aften med familien og et par dejlige veninder. Det holder altså en million at have fødselsdag! :0)
 Nu vil jeg putte. I morgen starter nemlig et nyt kapitel i mit liv, som jeg ikke engang har fået nævnt herinde endnu. Jeg har fået en elevplads og begynder fra i morgen og to år frem som handelselev i firmaet Hardcasa, som sælger herretøj på internettet. Jeg er super spændt på det og glæder mig til at fortælle om min første arbejdsdag og mere om jobbet i morgen :o) 
Sov godt lovebirds!

Kh. E

Ingen kommentarer:

Send en kommentar