onsdag den 20. februar 2013

20.02.13

Min første dag på mit nye job er nu veloverstået og det var en super god dag :o) 
Der er en masse nye ting og systemer jeg skal lære og sættes ind i, men det hele virker super interessant og jeg er meget positiv både over kollegaer og arbejdsopgaver! :-)

Her er et lille glimt af de fine blomster der stod på skrivebordet til mig i morges - en super dejlig velkomst :-)

Da jeg fik fri, drønede jeg en tur ned for at træne og da jeg kom hjem var det selvfølgelig blevet for mørkt til at tage billeder af mine fine gaver fra i går - så dem må I altså lige have tilgode til en anden gang :0)

Ha' en hyggelig onsdag aften :)

2 kommentarer:

  1. hvad arbejder du med/som?

    SvarSlet
  2. Mit nye job er som handelselev ved Hardcasa.dk og ved siden af det arbejder jeg som bartender på Crazy Daisy og som husmodel for Butler/Loftet :-)

    SvarSlet