mandag den 18. februar 2013

På kagejagt

 Godaften kære læsere. 
I morgen er det min 21 års fødselsdag og i den sammenhæng kommer min søde familie og fejrer mig om aftenen :-)
 Udover boller og varm kakao har jeg tænkt mig at servere en lækker kage, men jeg er simpelthen så ubeslutsom ang. hvad det skal være.. Så jeg har hentet lidt inspiration fra en af mine yndlings opskriftblogs, nemlig cutecarbs - som jeg i samme ombæring lige vil smide en stor anbefaling af! Den eneste ulempe er bare at det er utrolig svært at styre mundvandet når man scoller ned over alle de lækre opskrifter og flotte billeder på siden! :0) Nu er du advaret - so be prepared!
Min veninde Maja kommer og hygger i aften, så mon ikke hun kan hjælpe mig med at vælge.

Håber at I får en dejlig aften!










Alle billeder er venligst lånt fra cutecarbs.com :-)
Kig forbi den skønne blog og lad dig friste og inspirere. 
Du vil med garanti ikke fortryde et smut forbi! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar