mandag den 25. februar 2013

Favoritblogs #1

Som lovet, kommer her et par af mine favoritblogs, som jeg dagligt klikker forbi, når jeg sukker efter inspiration og smukke billeder - og stilfulde kvinder ikke mindst ;-)

Du kender dem måske i forvejen, men hvis du endnu ikke har stiftet bekendtskab med disse dygtige bloggere, bør du klart slå et smut forbi! Jeg kan bruge timevis på at sidde og sukke over deres individuelle fede stil og spændende liv og jeg elsker det! I min verden skriver disse lækre norske og svenska flicka de mest ultimative fashionblogs.

I løbet af ugen vil jeg også poste mine yndlings bolig-, mad- og træningsblogs, så stay tuned :o) 

Fanny Lyckman fra Sverige - find hendes blog her!
Angelica Blick fra Sverige - find hendes blog her!
Cath In The City fra Norge - find hendes blog her!
Kenza Zouiten fra Sverige - find hendes blog her!

Det ku være super fedt, hvis I gad at dele jeres favorit blogs med mig nedenfor i kommentarfeltet. 
Jeg elsker at opdage nye spændende blogs :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar